Dvdhiti Skrevet Juni 18, 2020 Share Skrevet Juni 18, 2020 (endret) Hej herinde.. Jeg er dansker men min norske svoger anbefalede dette site. Har et problem med min sensor til knastaksel. Har skiftet den 3gange men den melder stadigvæk samme fejl BMW e91 n46 2006.. har i nogle idéer herinde mvh ... Endret Juni 18, 2020 av Dvdhiti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 18, 2020 Share Skrevet Juni 18, 2020 Knastaksel, hva er det? Er det på motor eller på hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 18, 2020 Share Skrevet Juni 18, 2020 (endret) Veivaksel kamaksel= knastaksel. Har du kjøpt original sensor eller er det billigsensorer? Endret Juni 18, 2020 av E.C. Det var selvfølgelig kam- og ikke veivaksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 18, 2020 Share Skrevet Juni 18, 2020 Det er ikke det problemet som mange referer til, at veiv/kam gir samme melding da? Og det kan være kabelbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uglefossen Skrevet Juni 18, 2020 Share Skrevet Juni 18, 2020 (endret) knastaksel = kamaksel Endret Juni 18, 2020 av uglefossen E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dvdhiti Skrevet Juni 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2020 (endret) Ja undskyld mit danske men det er kamaksel..jeg bruger Delphi som test udstyr och den siger hele tiden at det er sensor på kamaksel Jeg har inte købt originalt ... Mvh Endret Juni 18, 2020 av Dvdhiti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 18, 2020 Share Skrevet Juni 18, 2020 Ikke uvanlig at uoriginale sensorer ikke løser problemet. Det er også ikke helt uvanlig at andre diagnoseverktøy enn BMW sine gir feil på kamaksel og veivaksel om hverandre/motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå