Bayerische Motor Werke Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 (edited) Hei. Trenger varsel lys bryter til en E-24 1978 model. Noen som har? Edited July 1, 2020 by Bayerische Motor Werke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune-K Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Det er ikke et rele du har bilde av der men en bryter. Klarer du ikke og få tak i brukt så skaffer BMW den bryteren fortsatt. Delenummer 61311363406, koster ca. 1400 kroner. sveigis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bayerische Motor Werke Posted July 1, 2020 Author Share Posted July 1, 2020 Så hvidt jeg vet sitter rele i bryteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune-K Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Det er et separat rele. Pleier og sitte under ved rattet i tilknytning til blinklysbryteren. delenr. 61311365609 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bayerische Motor Werke Posted July 1, 2020 Author Share Posted July 1, 2020 Ok, jeg trodde relet satt der i og med at det klikke i den bryteren når man bruker blinklys og varsel lys. Men da er det bryteren jeg trenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts