Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Dette har vel ikke vært byttet på ei stund..🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Det var ganske fint egentlig. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 Akkurat nå, Otis skrev: Det var ganske fint egentlig. Hmm syns det så dårlig ut..🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Det er jo vanskelig å vite helt, da den ytre delen er grov og viser ikke hvor tett det filter faktisk er. Men om du merket en ytelse forskjell etter skifte, så var dette filteret skitten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 Synes han gikk ned i forbruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Det så jo ikke så galt ut. Slik så mitt ut når jeg byttet på 1serien jeg kjøpte i 2013. De som hadde den før hadde nok ikke byttet det på en stund. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 7 minutter siden, Øyvind L. skrev: Det så jo ikke så galt ut. Slik så mitt ut når jeg byttet på 1serien jeg kjøpte i 2013. De som hadde den før hadde nok ikke byttet det på en stund. Merket du noe forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Tror ikke det. Er jo turbomotor så turboen suger jo luft så det holder selv i litt tett filter. Hadde det vært en motor uten turbo så hadde man nok merket litt på forbruket vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Jeg hadde så tett luftfilter på min e39 m47 at den røyk godt med svart og gikk merkbart dårligere. Skiftet filter og den gikk renere og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå