Gå til innhold

520D 2012 får ikke koble Tlf skikkelig.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg eg helt ny her, har nettopp kjøpt meg BMW 520d 2012 modell og prøver å finne ut av alle duppi dittene. Jeg får koblet telefonen med blåtann og spille musikk og svare på anrop. Men når jeg trykker inn på phone Book kommer ingen kontakter opp. Hvorfor ikke?
Så har  jeg prøvd å laste ned appen BMW Connected, laget meg konto men det sto at denne bilen ikke kunne koble til BMW connected. 
 Sånne ting er litt kjedelig da jeg skulle likt å bruke appen og kunne trykke inn på skjermen for å ringe. 
Itilegg er navigasjon kartet gsndke utdatert, jeg leste litt og forsto det sånn at jeg må kjøpe en spesiell minne pinne? Og jeg må betale for å få et oppdatert kart per år? 
Er det noen her som kan hjelpe en nybegynner? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Glaubzup skrev:


Itilegg er navigasjon kartet gsndke utdatert, jeg leste litt og forsto det sånn at jeg må kjøpe en spesiell minne pinne? Og jeg må betale for å få et oppdatert kart per år? 
Er det noen her som kan hjelpe en nybegynner? 😆

Kartet kjøper du på minnepinne ja, betaler én gang for én oppdatering. Disse selges overalt, ebay, Finn ..
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i samme båt angående at ingen kontakter kommer opp. Det har funka med mine eldre Samsung telefoner, men min nye Galaxy A51 med Android 10 er ikke like samarbeidsvillig på den fronten. 

Jeg har et tynt håp om at oppdatering av styrenhetene til bilen og dermed også headunit mulig fikser det, men kan komme tilbake med det når jeg har kommet så langt. 

Om du bor i nærheten av Oslo så kan jeg hjelpe deg med å oppdatere kart til 2020-2 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...