Daniel. L. Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 (endret) Sliter med at bilen ikke går på alle sylindre på tomgang, hvis jeg kjører med en gang går bilen på alle. Jeg kan kjøre flere timer uten problem, men med en gang bilen blir satt i tomgang igjen merker jeg at motor går ujevnt og det kommer en svak risting. Etter hvert kommer også motorlampa. Mistenker dårlig plugger/coil da jeg er usikker på når dette er bytte sist, er det andre kjente feil som kan gi "misfire"? Motor gått 290***km. Feilkoden som kommer er P1350. Skal få tatt en mer grundigere diagnose ila uken! Endret September 7, 2020 av Daniel. L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 Det er rimelig enkelt å bytte coil 5 med feks 6 og se om feilen flytter på seg. Daniel. L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. L. Skrevet September 7, 2020 Forfatter Share Skrevet September 7, 2020 1 time siden, Otis skrev: Det er rimelig enkelt å bytte coil 5 med feks 6 og se om feilen flytter på seg. Det skal forsøkes, så får vi se om feilen flytter seg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 Oftest plugg, coil eller dyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå