Skotlando Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 Hei! Nå begynner jeg å bli saftig lei bakenden på kjærra her. Kjøpte den for ca 3 mnd siden. Da hadde forhandlet akkurat skiftet luftbelg på høyre side bak da den sank litt. Gikk deretter greit ca 1 uke i mitt eie før bilen var helt flat bak og kompressor hadde røket. Denne ble deretter byttet. I dag så merket jeg at venstre side er ca 1 cm lavere enn høyre side. Vet ikke om det har vært sånn hele tiden. Er dette normalt, eller er dette garantert lekkasje på belgen? Tok nøkkelen som referanse på høyre og venstre side (bilde). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 Helt normalt at det skiller litt, særlig om du ikke står på helt jevnt underlag. Om det er noe galt med belgene så vil du se det tydelig, og differansen vil være større. Det er iallfall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet September 9, 2020 Share Skrevet September 9, 2020 Kan være solenoid ventilen ved pumpa som begynner å blir slitt (utett), ev selve sensor ved hjulet. Byttet selv solenoid ventil på min e39 nå nylig da det etter noen dager ble ca 2 cm forskjell, men den er fra 2002, så er kanskje litt tidlig til å være en f11... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 (endret) http://www.air-suspension-shop.com/5-Series-F11-2009-2017 Er Valve air suspension jeg på linken over som jeg byttet, og bilen har siden vært rett. "This valve has no part number at BMW because it is not available separately from BMW.100% same quality because it comes from the same production line as the original.Produced by the original manufacturer of BMW." Endret September 11, 2020 av sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå