MoldE90 Skrevet September 19, 2020 Share Skrevet September 19, 2020 Da motor nr 2 går på 3, skal jeg nå kvitte meg med bilen (E90 318D 08). Har hatt pkk ganske nylig, fikk en liten mangellapp men fikk problemer med motoren samme kveld. Lurer på om det lønner seg å selge i deler. Har fått tilbud på 10.000 som den står fra en som vil fikse den. Mangler fra eu kontroll: defekt støtdemper og en foring bak, 2 utslitte sommerdekk. Bilen har fullt skinn int navigasjon og oppgradert stereo. Takknemmelig for innspill og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 19, 2020 Share Skrevet September 19, 2020 Du vil nok få mere av å selge i deler. Bare navigasjon og skinn burde det være mulig å få noen kroner for. Alt etter hvor mye du orker å gjøre selv. En støtdemper trenger ikke å være dyrt hvis du bare vil få bilen på veien å bruke den eller selge den. Foring bak, kan vel være knotete. Hvordan problemer fikk du med motoren? Kan jo være en filleting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoldE90 Skrevet September 19, 2020 Forfatter Share Skrevet September 19, 2020 Ventilene på cyl 1 lukker ikke. såååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 19, 2020 Share Skrevet September 19, 2020 Liker du å demontere ting uten å ødelegge, så hadde jeg solgt i deler. Hørt om folk som har solgt gamle e39 deler til over 25k på en bil som skulle høgges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoldE90 Skrevet September 19, 2020 Forfatter Share Skrevet September 19, 2020 Demontere går greit, takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 19, 2020 Share Skrevet September 19, 2020 Selg i deler, det får du mest ut av. Ikke noe å prosjektere på en 318d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå