Mariuse34 Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 Noen som vet om noen på østlandet som er flinke? Har 4 felger som har vært lakket sorte jeg skulle ha lakket grå igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 Jeg har brukt: Opems Pulverlakkering AS, Ås De har lakkert flere sett for meg, kan tilby den farge du ønsker. Har bare gode erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 1 time siden, Ampera skrev: Jeg har brukt: Opems Pulverlakkering AS, Ås De har lakkert flere sett for meg, kan tilby den farge du ønsker. Har bare gode erfaringer. Tar de skader på felg også ? Hva betaler du for lakk 4stk uten skader ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 7 minutter siden, Tony Soprano skrev: Tar de skader på felg også ? Hva betaler du for lakk 4stk uten skader ? Kun lakkering, betalte ca 3000, for 4, sandblåsing og lakkering. Tony Soprano og Mariuse34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 3 hours ago, Ampera said: Kun lakkering, betalte ca 3000, for 4, sandblåsing og lakkering. Det var en veldig bra pris, hvor mange år siden var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 59 minutter siden, BrokeBoi skrev: Det var en veldig bra pris, hvor mange år siden var dette? 2 år BrokeBoi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå