Carlsius Skrevet Oktober 22, 2020 Share Skrevet Oktober 22, 2020 Hei, Jeg opplever et problem med å få NCSexpert til å fungere, da jeg får opp følgende(Bilde) feilmelding etter jeg prøver å legge AUX til i VO/FA. Feilmeldingen er COAPI 1000 FEHLER som bildet under viser. Har brukt NCS expert før og installert det opptil flere ganger før, men når står jeg helt fast. For å utelukke mest mulig har jeg: - lastet ned NCS expert på 3 forskjellige pcer - Lastet programmet ned og installert det fra 3 forskjellige steder på nettet - Lastet ned forskjellige NCSExpert brukere for å se om det løste problemet ALLE programmene får samme feil, så redd det er noe jeg har glemt å gjøre underveis 😕 Hva som fungerer: - INPA fungerer helt fint og finner bilen - NCSexpert laster opp fint og finner bilen, men kommer aldri til siden hvor man kan velge ''Codieren_lesen'' osv - Idet jeg trykker inn på FA/VO og legger til ''+NAUX'' i vehicle order så går det fint inntil jeg trykker back for å gå til siden hvor man utfører kodingen. - Det samme skjer om jeg ikke gjør noen endringer i VO og bare går direkte til kodingen. Noen som har opplevd noe lignende og kan hjelpe meg ut av det? ELLER Noen som har tips til et sted man får programmet som er skuddsikkert til å virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2020 Share Skrevet Oktober 22, 2020 I følge internett så skjer dette pga feil VO kode man forsøker å legge til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2020 Det jeg var redd men utelukket det da det skjer uansett om jeg jeg ikke endrer noe som helst i VO, verken fjerner eller legger til. Alt fungerer helt fint intill jeg kommer til 0:30 i videoen og trykker «back», da får jeg feilmelding og kommer ikke videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Desember 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2020 Løsningen Dette viste seg å være at noen av modulene var kodet feil som gjorde at jeg ikke fikk kontakt med bilen. Bimmer upgrade Norway løste det på 20min. Så hvis man er ute på dybt vann angående koding vil jeg 10 av 10 ganger anbefale dem ! Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå