Gå til innhold

USB tilkobling problem f32 2014 modell


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, ErlingDag skrev:

Det funket faktisk med ny kabe 😀👍

Ingen ting er bedre enn det😃 Handlet meg helt ny usb minnepenn for software oppdatering og da fikk jeg også oppdatert. Så tydligvis veldig sensitiv for brukte ting😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kartoppdatering for to år siden, men måtte bare gi opp. Hele prosedyren ble fulgt, og koblet også inn BMW sin egen "helpdesk" uten å lykkes. De bare gjentok det som sto på egen nettside. Fikk egentlig ikke et snev av hjelp, og de som svarte virket nærmest helt uten peiling. Betalte 900 kr uten å få oppdatert. Sannsynligvis var det bare minnepennen som var problemet. Men det var det ingen hos BMW som foreslo ...... Kjørte 6000 km i Europa, og brukte CoPilot på mobilen. Kartverket i bilen fra 2013 var helt ute på altfor mange strekninger.

Synd at kartoppdatering skal være så hinsides kostbart, og så hinsides tungvint hos BMW. Forhåpentlig er det bedre på nyere modeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja usb er jo egentlig veldig tungvint. Fleste bmw-er i dag har vel eget wifi og kan gjøre alle oppdateringer dirkete til bilen. Rart bmw ikke har oppdaget usb problemet. Virker jo som en del er plaget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2020 den 16.46, ErlingDag skrev:

Synd at kartoppdatering skal være så hinsides kostbart, og så hinsides tungvint hos BMW. Forhåpentlig er det bedre på nyere modeller. 

Nytt kart er enkelt å fikse. Kan bistå om du bor rundt Oslo/Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...