Rune-K Skrevet November 11, 2020 Share Skrevet November 11, 2020 De skivene er det bare og prøve med litt pussing, sålenge det ikke er dype groper så bør det ikke være noe problem. Ta også slitebanen til håndbrekkskoene. Båndene kan du bruke lenge til men ta og smør opp strammeren så det er lett og justere de. Når jeg jobbet som høgger så solgte vi mange kalipper som så mye dårligere ut en de der. Så lenge glideflatene er fine og stempelet beveger seg lett så er det ikke noe problem. Hvis du har gravrust på stempelet så er det bare og bytte. Bremseskjoldene dine ser forbausende bra ut. Den oljelekkasjen ved gearkassen er vanskelig og si om er motor eller gear. Hvis det er fuktig på oversiden av gearkassen så kommer det høyst sannsynlig fra motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet November 11, 2020 Forfatter Share Skrevet November 11, 2020 21 minutter siden, Rune-K skrev: De skivene er det bare og prøve med litt pussing, sålenge det ikke er dype groper så bør det ikke være noe problem. Ta også slitebanen til håndbrekkskoene. Båndene kan du bruke lenge til men ta og smør opp strammeren så det er lett og justere de. Når jeg jobbet som høgger så solgte vi mange kalipper som så mye dårligere ut en de der. Så lenge glideflatene er fine og stempelet beveger seg lett så er det ikke noe problem. Hvis du har gravrust på stempelet så er det bare og bytte. Bremseskjoldene dine ser forbausende bra ut. Den oljelekkasjen ved gearkassen er vanskelig og si om er motor eller gear. Hvis det er fuktig på oversiden av gearkassen så kommer det høyst sannsynlig fra motoren. Så ingen olje fra toppen men skal studere det enda mer neste gang! noen som vet hva verktøy jeg må bruke for demontering/montering av de fremre tårnlagrene? Når jeg ser på det nye Bilstein demper settet så er det kun pos 12 jeg har. Må jeg da virkelig kjøpe alt fra pos 1-11 + 13 og 16? Nr 8 er rimelig rusta på de andre. Eller følger det mye av dette med ved kjøp av lageret? prøvde løsne tårnlagre fra de bakre men de sitter fast, så må vel kjøpe alt fra pos 3 til 11 der og..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå