Jonashj Skrevet November 15, 2020 Share Skrevet November 15, 2020 Det er ikke lys med beina på fører og passasjer siden i min e87. Det er åpninger i dekslene til å sette inn lys. Er det noe som er mulig å ettermontere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2020 Share Skrevet November 15, 2020 6 minutter siden, Jonashj skrev: Det er ikke lys med beina på fører og passasjer siden i min e87. Det er åpninger i dekslene til å sette inn lys. Er det noe som er mulig å ettermontere? Alt kan jo ettermonteres. Mest sannsynlig ligger det ikke kabler klart, men det ser du jo ved å ta ut dekslene og se. Så da må det trekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonashj Skrevet November 15, 2020 Forfatter Share Skrevet November 15, 2020 52 minutter siden, Reef89 skrev: Alt kan jo ettermonteres. Mest sannsynlig ligger det ikke kabler klart, men det ser du jo ved å ta ut dekslene og se. Så da må det trekkes. Hadde just av dekslene i en annen sammenheng, men sjekka etter kabler til lys i samme slengen. Var ikke kabler der. Men hvor kan jeg trekke det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2020 Share Skrevet November 15, 2020 (endret) Da må det jo trekkes fra et lys som lyser når døren åpnes, bilen låser opp osv. f. eks. taklyset.. Endret November 15, 2020 av Reef89 Jonashj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 15, 2020 Share Skrevet November 15, 2020 Kanskje fra kontakten til døra? Det er jo veldig nært. Jonashj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonashj Skrevet November 15, 2020 Forfatter Share Skrevet November 15, 2020 1 minutt siden, Otis skrev: Kanskje fra kontakten til døra? Det er jo veldig nært. Tenker du på det lyset under døra som går på når man åpner døra? For jeg har ikke lys der heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 15, 2020 Share Skrevet November 15, 2020 Hmm. Da er kanskje taklyset best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonashj Skrevet November 15, 2020 Forfatter Share Skrevet November 15, 2020 2 minutter siden, Otis skrev: Hmm. Da er kanskje taklyset best. Helt fra taklyset eller går det ledninger fra en annen plass til taklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 15, 2020 Share Skrevet November 15, 2020 Det er FRM som forsyner tak konsollen. Men jeg ser at det originalt er hentet strøm til interiør lys fotbrønn, fra FRM pinne 35 på X14260 og splittes til passasjersiden. Jording tar du fra der det passer. Mulig det trengs koding, men tror faktisk ikke det. Jonashj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonashj Skrevet November 15, 2020 Forfatter Share Skrevet November 15, 2020 15 minutter siden, Otis skrev: Det er FRM som forsyner tak konsollen. Men jeg ser at det originalt er hentet strøm til interiør lys fotbrønn, fra FRM pinne 35 på X14260 og splittes til passasjersiden. Jording tar du fra der det passer. Mulig det trengs koding, men tror faktisk ikke det. Takk for hjelpa!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå