Gå til innhold

Bremsebelegg sensor e91

ah36
 Share

Anbefalte innlegg

Fått varsel på bremsebelegg både foran og bak. Ingen av klossene er noe særlig slitt, mye igjen. Prøvde å bypasse sensoren foran ved å koble de to ledningene sammen, men feilmeldingen kommer opp som før etter eg resetter den. Så noen videoer på YouTube og de gjorde akkurat det samme men da forsvant feilmeldingen. Prøvde også å bare koble ut sensoren men fortsatte å lyse. Noen som veit hva som kan være problemet/hva må gjøres for å bli kvitt feilmeldingene? Er en e91 uten idrive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Kvasi skrev:

Sjekket inni koblingsboksen? Er garantert full av dritt, noe som kan gi dårlig kontakt i pluggen inni der

Om du mener den koblingsboksen inni hjulbuen der du kobler til ny sensor, så har eg sjekka der. Blåste rein kontaktene og sjekka att den gikk sikkelig sammen, og det gjorde den. Fungerte ikke det heller.

37 minutter siden, Lars89 skrev:

Varsler det at bremsene er utslitt eller at de har gått over det oppsatte intervallet?

I mange tilfeller vil en ny sensor løse problemet.

Trudde det var att de er utslitte sia det ikke står noe om kilometer der, men kan godt hende eg tar feil. Hadde håpet på att det lot seg fikse uten å måtte bestille noen nye deler, sjølv om de sensorene ikke var det dyreste akkurat. 127002578_138231311007600_8113598075422310183_n.jpg.a234e321afa04bd683acfacab9fc9237.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...