Sand1 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 (endret) Mener og huske at det skal være mellom 4,8-5 bar. Men ble plutselig litt usikker. Har vært en salig miks av mbar, psi oppi mellom. Endret Desember 14, 2020 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2020 Hmm.., kan det muligens være jeg har for lite trykk fra tanken da🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 26 minutter siden, ehagen5150@gmail.com skrev: Hmm.., kan det muligens være jeg har for lite trykk fra tanken da🤔 Nja skal komme opp feil melding vis den ikke er fornøyd, men er ikke lett og få de opp igjen vis de er slettet. Ville kanskje ha fått tak på noe verktøy som du kan lese av live verdier med. Kan være noe som gjør at dysene ikke åpner slikt som diesel styring,veiv/kam aksel sensor greier også. Er vanskelig og si over nettet. Får du diesel frem til dysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2020 Ja får diesel fram ja. Nei blir ikke klokk på den bilen får ikke mere enn rett over hundre bar på railen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 Høres ut som den nye pumpen som er montert ikke var helt god. Altså når trykket på høytrykspumpen er så lavt så er det et problem. De feil kodene du har opgitt tidligere sammsvarer med bmws feil koder som er 4560 0g 4600. som indikerer får lavt trykk. Er det Tu utgave den motoren din? vis det er tu så skal det ligge på 13 31 Fuel Pump with Drive and Pipe M47TU / M57TU / M47T2 with ignition ON and fuel pump running mbar 3500 ... 7000 Fuel return pressure mbar 200 ... 800 Har du fått bekreftet at det var pumpen før du byttet, altså var det noe spon noen plass, og rengjorde du da tank og det som hører med? Stammer delene fra samme utgave? altså tu eller t2 eller er det bare m47? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2020 Er t2 ja nei kunne ikke se no spon. Kan jo godt hende jeg sitter med to dårlige pumper for alt jeg vet. De har iallefall samme dele nr. Men virke jo rart det å. Burde vel fått start med start gass da 🤔 takker for svar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 Har fått opp feil melding på rail trykk sensor også flere ganger når jeg har holdt på uten at den har hvert koblet av. Bytta den men kommer opp igjen innimellom p0194/3f30 signal open ciricut or short ciricut to positive. Lure på om den er relatert til lavt trykk i rail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 P0194 er feilkode for lavt railtrykk. Dette har vi vært igjennom før. Du kan ikke få nok railtrykk uten nok matetrykk til HT pumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2020 Fått gang på bilen, men stoppa igjen. Kan dette tyde på en cas modul som er fullstendig gåen? Funka å synke den men nå får jeg ikke gjort det🤔 noen som har hatt noe liknende problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå