janfc Skrevet Desember 13, 2020 Share Skrevet Desember 13, 2020 Har en Bmw m3 e46 cabriolet, ble bytta seter i den,,, men den knappen øverst på ryggen som får setet til å gå frem og tilbake, virker kun når jeg kobler batteriet av og på, uten å starte motoren, så fort jeg starter motoren slutter den funksjonen å virke, da må batteriet kobles fra og på igjen😳 noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2020 Share Skrevet Desember 13, 2020 Er alt koblet riktig eller kodet riktig? morkan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Desember 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2020 Bytta til Engelsk interiør, får heller ikke slukket airbaglampa,, står noe om seat lock på Foxwell diagnosen min, må kanskje få en som har bedre utstyr til å se på den Kan det bare være programmering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Desember 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2020 Share Skrevet Desember 13, 2020 Jeg vil tro at du må kode bilen til fortelle den at slike type seter er montert. Men jeg er ikke helt sikker. Det må da stå noe om dette på forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2020 Share Skrevet Desember 13, 2020 Jeg leste om dette systemet, og jeg kan ikke på noe annet enn at dette må kodes, eller at du må flytte modulen fra passasjer sete til førersete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Mars 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2021 Oppdatering på airbaglampa, nå er alt iorden, bytta ledningsnettet og noen av elmotoeren på setene, pga, engelsk intreriør, matcha ikke europeisk,, gikk inn med diagnosen etterpå og sletta feilmld. Nå er alt ok👍 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå