janfc Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Har en Bmw m3 e46 cabriolet, ble bytta seter i den,,, men den knappen øverst på ryggen som får setet til å gå frem og tilbake, virker kun når jeg kobler batteriet av og på, uten å starte motoren, så fort jeg starter motoren slutter den funksjonen å virke, da må batteriet kobles fra og på igjen😳 noen som har vært borti dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Er alt koblet riktig eller kodet riktig? morkan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janfc Posted December 13, 2020 Author Share Posted December 13, 2020 Bytta til Engelsk interiør, får heller ikke slukket airbaglampa,, står noe om seat lock på Foxwell diagnosen min, må kanskje få en som har bedre utstyr til å se på den Kan det bare være programmering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
janfc Posted December 13, 2020 Author Share Posted December 13, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Jeg vil tro at du må kode bilen til fortelle den at slike type seter er montert. Men jeg er ikke helt sikker. Det må da stå noe om dette på forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Jeg leste om dette systemet, og jeg kan ikke på noe annet enn at dette må kodes, eller at du må flytte modulen fra passasjer sete til førersete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janfc Posted March 9, 2021 Author Share Posted March 9, 2021 Oppdatering på airbaglampa, nå er alt iorden, bytta ledningsnettet og noen av elmotoeren på setene, pga, engelsk intreriør, matcha ikke europeisk,, gikk inn med diagnosen etterpå og sletta feilmld. Nå er alt ok👍 Otis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts