Hannah Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 Hei noen som vet hvor jeg kan få tak i konet sportsluftfilter med boks til E60 2010 177hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 Det er litt begrenset marked for sportsluftfiltere med hus på N47. Det har noe å gjøre med at man ikke får noe mer effekt av de. Dermed sitter du igjen med innsatsfilter fra KN om du vil ha en tøffere lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannah Skrevet Desember 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2020 45 minutter siden, E.C. skrev: Det er litt begrenset marked for sportsluftfiltere med hus på N47. Det har noe å gjøre med at man ikke får noe mer effekt av de. Dermed sitter du igjen med innsatsfilter fra KN om du vil ha en tøffere lyd. Jo takk har merket det, har leta en god stund 😅 effektøkning skal jeg hente fra andre plasser, men var lyden jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 Ebay.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannah Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 21 timer siden, Reef89 skrev: Ebay.? Fant ikke noe der heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå