Thlian Skrevet Desember 21, 2020 Share Skrevet Desember 21, 2020 Kjøpte 520d xdrive 18 mod her for en god uke siden. Den satt da på 35mm HR fjærer foran. Ifølge noen skal disse senke bilen med 20mm fra M-Sport fjærene. Men bilen så veldig lav ut, og såpass lav at det ikke gikk å kjøre med her i Innlandet. Så det ble tilbake til originalfjærene idag. Men nå ser den ut som en gubbe og føles som om jeg kjører SUV i forhold.... Synes ikke M Sportsunderstell ser så sportslig ut. Jeg kunne gjerne tenkt meg en lavere bil, men ser ikke ut til at det er mulig å få takk i mindre enn 35mm sett. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 Gratulerer med fin bil du som kjøpte den hos Hellestø altså? Så de la ut bilde. Den så faktisk litt for lav ut på annonsebildene også etter min smak. AC Schnitzer fjører er nok ikke så lave: https://www.ac-schnitzer.de/en/bmw/5/g30-5-series-sedan-g31-5-series-touring/suspension/spring-kit/ac-schnitzer-suspension-spring-kit-for-bmw-5-series-g31-touring-13099.html Har du M sport understell fra før senker den ca 10mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Desember 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2020 Ifølge verksted så var det M fjører originalt på bilen, men jeg syns den er høy som et fjell foran nå. Fin bak, men nå er det nesten så den lener seg bakover istedet 😉 Men hvis HR fjærene senker 35mm fra originalt, så burde den ikke senke mer enn maks 25mm fra M sport. Men denne var mye lavere enn det. Var ikke mye luft igjen imellom der. Får vel kikke på AC schnitzer sine, må nok ned litt igjen 😉 Ja, jeg ble ved den bilen etter et par dager med dealing. Angrer ikke et sekund, pen bil, fin farge og akkurat det rette utstyret 😊 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 23, 2020 Share Skrevet Desember 23, 2020 Sikker på at den ikke er senket 45mm? Min E90 er senket 45mm med H&R. Den er ca så lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 23, 2020 Share Skrevet Desember 23, 2020 8 hours ago, Thlian said: Ifølge verksted så var det M fjører originalt på bilen, men jeg syns den er høy som et fjell foran nå. Fin bak, men nå er det nesten så den lener seg bakover istedet 😉 Men hvis HR fjærene senker 35mm fra originalt, så burde den ikke senke mer enn maks 25mm fra M sport. Men denne var mye lavere enn det. Var ikke mye luft igjen imellom der. Får vel kikke på AC schnitzer sine, må nok ned litt igjen 😉 Ja, jeg ble ved den bilen etter et par dager med dealing. Angrer ikke et sekund, pen bil, fin farge og akkurat det rette utstyret 😊 Har du VIN-nr tilgjengelig så kan du sjekke utstyrslista her: http://bimmer.work/ Der står det om den har M sport fjører originalt. Kan det hende at de ikke har hevet bilen på luftfjøringen bak etter reversering til originalfjører foran? Den har nok etter all sannsynlighet blitt senka bak på diagnose når senkefjører ble satt på foran. Såg veldig fin ut sammen med Vossenfelgene også. Bl.a. @Chrono her på forumet har senket sin G31 med fjører fra ACS: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Januar 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2021 På 23.12.2020 den 7.36, Øyvind L. skrev: Sikker på at den ikke er senket 45mm? Min E90 er senket 45mm med H&R. Den er ca så lav. Nei, kun 35mm til jm91. På 23.12.2020 den 7.40, papertiger skrev: Har du VIN-nr tilgjengelig så kan du sjekke utstyrslista her: http://bimmer.work/ Der står det om den har M sport fjører originalt. Kan det hende at de ikke har hevet bilen på luftfjøringen bak etter reversering til originalfjører foran? Den har nok etter all sannsynlighet blitt senka bak på diagnose når senkefjører ble satt på foran. Såg veldig fin ut sammen med Vossenfelgene også. Bl.a. @Chrono her på forumet har senket sin G31 med fjører fra ACS: Mekaniker mente det,men utstyrsliste sier noe annet. Kan ikke kombinere adaptivt med m sport understell. Sitter spacere på den nå,vurderer å ta de av for å spare litt lakk. Enten det eller foliere. Gleder meg til å se Vossen felgene in real life. Men til min store forskrekkelse så har forrige eier kantkjørt noe jævlig på innsida. Hadde ikke sovet godt om natta jeg da med felger til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå