325ie46 Skrevet Desember 28, 2020 Share Skrevet Desember 28, 2020 Hei, har en e39 med litt tullete vindusviskere og en dag når jeg startet bilen med snø på ruta, startet også vindusviskerene. Hørte ett lite klikk og så stoppet viskeren på førersiden i opp posisjon, den andre er helt normal. Den på førersiden er helt løs. Når jeg demonterte for å komme til bak kupefilteret så ser jeg at armen til viskeren ikke var koblet til noe. Noen som har opplevd det samme og vet hvilken del som er gåen? Har lest litt om at det bare er et klips? Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 28, 2020 Share Skrevet Desember 28, 2020 Nytt ledd fra GS kjøpte jeg. Var det samme som skjedde på min 325ie46 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 28, 2020 Share Skrevet Desember 28, 2020 Du kan jo sjekke delekatalogen, feks realoem.com. Men jeg mener ganske bestemt at når de hopper fra hverandre så er det defekt mekanisme og må nye deler til. 325ie46 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Desember 28, 2020 Share Skrevet Desember 28, 2020 (endret) Som en billig og forsåvidt holdbar quickfix kan man borre hull hvor jeg har ringet rundt, bruke en M6/M8 bolt m skive og mutter med gjengelås for å holde sammen leddet. Har kjørt slik over 30.000km med min E39 uten at noe har tulla seg til videre 😄 Endret Desember 28, 2020 av Evenlode 325ie46 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ie46 Skrevet Desember 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2020 Takk alle sammen, kjøpte ny del fra GS til 124kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå