Xxxxx Skrevet Januar 12, 2021 Share Skrevet Januar 12, 2021 Hei. Min bil BMW x5 2011 3,0D 2011 modell.Jeg skulle starte idag tidlig og den vil ikke starte fikk glødelampen på displayet men etter tre fire forsøk fikk startet bilen men bilen vil ikke gire fikk melding Transmission fault . Jeg slå av motoren låste bilen dro hjem for spise frukost og kom tilbake ca etter en time startet bilen og feilmeldingen ble borte og kjørte bilen ... er det noen som vet hva kan være feil. Jeg er litt bekymret når jeg kjører !!! Vil feilen komme tilbake? Er det noen som vet hva kan være feil eller har vært borti noe lignende ? Takker på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 12, 2021 Share Skrevet Januar 12, 2021 Umulig å gjette. Diagnose er veien å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Januar 12, 2021 Share Skrevet Januar 12, 2021 Batteri? Hvor gammelt er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xxxxx Skrevet Januar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2021 Kjøpte nytt batteri ca 6 måneder siden. Helt ny . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå