Jim David Jakobsen Skrevet Januar 16, 2021 Share Skrevet Januar 16, 2021 Heisann😅 har noe problem med klimaanlegget på min e61, både varmluft og ac. Når jeg trykker får å få ac lyser ikke det grønne lyset og når jeg trykker så er det noe som skjer det kommer luft... og når jeg skal få varmluft så hender det at det kommer kaldluft, og når det kommer noe varmluft så er det veldig lite varmet i det. noen som har noe tips til dette😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim David Jakobsen Skrevet Januar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2021 Har brukt carly for å skjekk dette, og da har disse feilene kommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 16, 2021 Share Skrevet Januar 16, 2021 Det står jo på skjermen din hva feilkodene er, AUC sensor standard problem på disse bilene. Tar rundt 56 sekunder å skifte den. Den andre feilkoden er defekt varmeelement på en av spylerdysene dine på panser. Disse påvirker ikke klimaanlegget i den duren. Har selv hatt begge feil. Hvis AC knappen din ikke lyser grønt ved trykk, så må du feilsøke på kompressor. Når fikk AC anlegget service? Hva skjer når du trykker på "MAX AC" knappen? Står "varme stripene" i idrvie på rødt felt? Har du nok kjølevæske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim David Jakobsen Skrevet Januar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2021 Takk fer svar skal skjekke imorgen, men hva kan være årsaken til at jeg ikke får noe særlig til varmluft i kupeen, og som jeg skrev istad til tider kaldluft?🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 16, 2021 Share Skrevet Januar 16, 2021 At du ikke får varm luft noen plass i dysene kan være feks kald motor eller lite kjølevæske. Sjekk spesielt nede mot føttene. Der skal det være varmt, nesten bestandig. På frontruta er det bare litt lunk eller kald luft. Dysene på dashbordet er kontrollert av idrive, som reef89 sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå