Benjamin0 Skrevet Januar 16, 2021 Share Skrevet Januar 16, 2021 Har søkt litt rundt, men blir ikke helt klok. Forstod det først som om at det var ulike størrelser på O-ringene til de forskjellige motorene. Hadde vært supert om noen hadde dimensjonene på O-ringen. I et engelsk forum var det en som skrev at 51mmx2.5mm skal passe på m54 generelt. Supert om det stemmer, da stikker jeg å ser om TESS har det på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 16, 2021 Share Skrevet Januar 16, 2021 Hvorfor ikke bare høre med GS eller Koed som har dette på lager til alle m54 motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin0 Skrevet Januar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2021 Var ikke klar over at de hadde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin0 Skrevet Januar 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2021 20 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Hvorfor ikke bare høre med GS eller Koed som har dette på lager til alle m54 motorene? Kunne du sendt link? Finner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 Du må gå inn på ETK delektalog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin0 Skrevet Januar 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2021 10 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Du må gå inn på ETK delektalog Det har jeg gjort. DISA og pakning er et element. Finner ikke noe eget for pakninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 18, 2021 Share Skrevet Januar 18, 2021 Da finnes nok ikke o-ringen som egen OEM reservedel. Det er laget noen uoriginale repkit til disse ventilene, så de dataene på o-ring du har funnet stammer muligens derfra. Uten at jeg har sjekket, så vil jeg tippe at M54 har samme o-ring/samme delenr på DISA til alle årganger og varianter. Men det er andre motorkoder som også bruker DISA, og disse er gjerne helt annerledes. (Bla de eldre M52 og M50, samt nyere modeller som N53 og N43). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin0 Skrevet Januar 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2021 (endret) Liten update til en "fremtidig" person som kanskje lurer på det samme spørsmålet. Jeg dro på TESS og fant en o-ring som var så nær 2.5mmx51mm som jeg greide, og den passet nokså bra. Hvor mye den tåler av varme og bensin er en annen sak. Selger sa den skulle tåle bensin og 80-90 grader. Mulig det blir litt i tynneste laget, men tiden vil vise det Hvis det går scheiss skriver jeg her igjen. Endret Januar 18, 2021 av Benjamin0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå