EirikNorman Skrevet Januar 21, 2021 Share Skrevet Januar 21, 2021 Hei, har lyst til og senke bilen min til en billig penge, kjørekomfort er ikke verdens viktigste ting for meg, lurer på om man kan senke den sånn den er eller om jeg bør kjøpe senke sett eller hva jeg bør ha. Vil ha bilen senket men ikke bakkekontakt i hytt og pine. Noen som vet eller har forslag til billige og gode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Januar 21, 2021 Share Skrevet Januar 21, 2021 https://www.billige-senkesett.no/shop/ta-technix-coilover-bmw-5-serie-300805p.html Her er noen bilige coilovers har ikke testet de selv med til 2k med 65mm senk og Tuv papirer så ser de ikke så ille ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 22, 2021 Share Skrevet Januar 22, 2021 Eller bare gjøre det veldig enkelt ved å sette på H&R fjærer på de orginale demperene. Da går bilen ned samt at du bevarer comfort og det koster ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikNorman Skrevet Januar 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2021 På 22.1.2021 den 13.52, Reef89 skrev: Eller bare gjøre det veldig enkelt ved å sette på H&R fjærer på de orginale demperene. Da går bilen ned samt at du bevarer comfort og det koster ikke så mye. Er dette noe verksted kan gjøre for meg? eller hvor enkelt det er hvis jeg kjøper selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 23, 2021 Share Skrevet Januar 23, 2021 2 minutter siden, EirikNorman skrev: Er dette noe verksted kan gjøre for meg? eller hvor enkelt det er hvis jeg kjøper selv? Det er ikke vanskelig egentlig. Jeg kjøpte fjærer selv og lot verksted bytte de samt at de tok hjulstilling, både på E60n og F01n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikNorman Skrevet Januar 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2021 Akkurat nå, Reef89 skrev: Det er ikke vanskelig egentlig. Jeg kjøpte fjærer selv og lot verksted bytte de samt at de tok hjulstilling, både på E60n og F01n. Hvor mye kom det på? altså per bil men bare fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 23, 2021 Share Skrevet Januar 23, 2021 2 minutter siden, EirikNorman skrev: Hvor mye kom det på? altså per bil men bare fjærene? Husker ikke nå, skal se om jeg finner papirene, men det er jo ikke så relevant egentlig fordi ingen verksteder ta jo lik pris. Du må høre rundtom om du kan få en pris ferdig på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 23, 2021 Share Skrevet Januar 23, 2021 (endret) Bavaria senket min før overlevering og det havnet på 11-12.000kr inkludert hjulstillingskontroll, men det var uten delene. Selve delene var på 5.000kr. Endret Januar 23, 2021 av Snagg30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå