Gå til innhold

Beste nesehjul for tilhengere


BMWlog
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg gått lei av dårlige og skeive nesehjul på tilhengere og må gå over et par stykker å ordne opp. Hva anbefaler dere her inne av nesehjul til tilhengere og båttraller? Bør tåle noe vekt + være mulig å flytte en lastet henger på grus. Har sett at både Biltema og Jula fører dette men er det robuste greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så har originale nesehjulet på en tysse henger, som jeg disponerer i ny og ne, fungert utmerket.

Selvsagt må man ta litt hensyn å ikke mose det over kanter og fritt fall med tung last. Men jeg ser ingen svakheter med dette kontra andre. Å heller ikke ha det helt ute.

Min fars tilhenger som er 21 år gammel, har enda originalt nesehjul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gaupen a1325t, Denne har jeg satt på støttehjul fra en gaupen båthenger B2024. Sammen med klammer med halve i støpejern. Det er virkelig en oppgradering fra plastikk hjul og virker til og være mere solid i gjengestaget, men klammeret angrer jeg ikke på at jeg byttet. mye mere solid spenn rundt selve støttehjulet. Koster typ 700 kr for klammer og hjul orginalt fra gaupen. støtehjulet/nesehjulet har gaupen art 7855  og klammeret har gaupen art 8778. 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...