sico Skrevet Januar 27, 2021 Share Skrevet Januar 27, 2021 Hei Merket nå som det har kommet litt minus grader at min G30 520D starter litt annerledes..den starter lett og får ingen varsel lamper. Men når den har stått i garasjen over natten og når jeg skal starte den om morgenen så starter den ikke normalt..lyden som kommer er litt vanskelig å forklare..normalt kjenner jeg start lyden men nå blir det en hardere ristende lyd ..som sagt litt vanskelig å beskrive..når den blir varm så starter den normalt...vet at diesel bilene kan være litt tungstarta når det er kaldt men -5 på gradestokken er ikke sånn mega kaldt...kan det være noen i forumet har opplevd noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 27, 2021 Share Skrevet Januar 27, 2021 Lettere å finne ut hva du mener om du tar en liten film, last opp på youtube feks. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmernew Skrevet Januar 29, 2021 Share Skrevet Januar 29, 2021 På 27.1.2021 den 22.34, Shattered skrev: Lettere å finne ut hva du mener om du tar en liten film, last opp på youtube feks. helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå