Fredrikoaa Skrevet Januar 29, 2021 Share Skrevet Januar 29, 2021 Hei! Jeg har en bmw e92 320i. Jeg skulle på en liten kjøretur og bilen åpnet og startet uten problemer. Etter et lite stopp skulle jeg låse opp bilen men det var ingen respons fra nøkkelen. Jeg låste bilen opp manuelt og satte inn nøkkelen. Det var ingen tenning eller respons. Dette har skjedd en gang tidligere. Da lot jeg nøkkelen stå i ca 30 min så fikk jeg tenningen på. Jeg har også forsøkt med reserve nøkkelen men det var fortsatt ingen tegn til tenning. Nøkkelen har nå stått i bilen i ca 2 timer.. Jeg har målt batteriet og det ser ikke ut til å være noe problem med det. Er det noen som har vært borti liknende eller eventuelt vet hva problemet kan være? (Ikke comfort access) Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Januar 30, 2021 Share Skrevet Januar 30, 2021 21 timer siden, Fredrikoaa skrev: Er det noen som har vært borti liknende eller eventuelt vet hva problemet kan være? Ja, quick fix var å gi noen gode slag på dekselet under hanskerommet. Varig fix er å bytte + kabel inn på sikringsboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Januar 30, 2021 Share Skrevet Januar 30, 2021 Comfort access har batteri i nøkkelen som kan byttes ut. Usikker på om du kan uten CA.. Siden du har prøvd med reservenøkkel vil jeg tippe det er mottakeren i bilen som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå