Slavearbeider'n Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 55 minutter siden, EirikNorman skrev: Hva slags bakpotte har du?? evt lydopptak? Dette er min gamle e46 med samme motor som deg 2.2. Dette er kun muffler delete alt annet er orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikNorman Skrevet Februar 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2021 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Dette er min gamle e46 med samme motor som deg 2.2. Dette er kun muffler delete alt annet er orginalt. Dette er da den magnaflow bakpotten? ikke noe mer?? beklager fo dumme spørsmål, men må være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 (endret) Kliss originalt! Glemte å sitere Endret Februar 2, 2021 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 1 time siden, EirikNorman skrev: Dette er da den magnaflow bakpotten? ikke noe mer?? beklager fo dumme spørsmål, men må være sikker Her er bakpotta fjerna, altså muffler delete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikNorman Skrevet Februar 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2021 På 2.2.2021 den 18.15, Slavearbeider'n skrev: Her er bakpotta fjerna, altså muffler delete Hvordan blir det med eu kontroll osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 4, 2021 Share Skrevet Februar 4, 2021 (endret) 40 minutter siden, EirikNorman skrev: Hvordan blir det med eu kontroll osv? Gikk fint på eu kontroll. Spar på bakpotta og sett den på igjen ved behov. Var mye verre med E39 M5’en på eu. Målte 103 db😂 Endret Februar 4, 2021 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikNorman Skrevet Februar 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2021 (endret) 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Gikk fint på eu kontroll. Spar på bakpotta og sett den på igjen ved behov. Var mye verre med E39 M5’en på eu. Målte 103 db😂 Føler kanskje det blir litt mye lyd der, noe jeg kan gjøre med muffler delete som gjør den litt mindre bråkete? Vurderer og åpne muffleren og fjerne litt av innmaten for og sveise på igjen. da ser det litt mere lovlig ut også Endret Februar 4, 2021 av EirikNorman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 4, 2021 Share Skrevet Februar 4, 2021 3 timer siden, EirikNorman skrev: Føler kanskje det blir litt mye lyd der, noe jeg kan gjøre med muffler delete som gjør den litt mindre bråkete? Vurderer og åpne muffleren og fjerne litt av innmaten for og sveise på igjen. da ser det litt mere lovlig ut også Da snakker vi fort en annen pottet ala sportseksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå