Fatsea Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 Hei, jeg har en 330e 2020 mod. Når jeg starter forvarming, så varmer den også rattet, som er veldig fint. Er det noen som vet om den også burde forvarmet setene. Min gjøre ikke det og finner ingen settinger for dette? Mva Fred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 3 minutter siden, Fatsea skrev: Hei, jeg har en 330e 2020 mod. Når jeg starter forvarming, så varmer den også rattet, som er veldig fint. Er det noen som vet om den også burde forvarmet setene. Min gjøre ikke det og finner ingen settinger for dette? Mva Fred Tror du kan gjør dette på innstillinger, min står på verksted så får ikke sjekket men mener det var en innstilling på sete varmer og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 9, 2021 Share Skrevet Februar 9, 2021 En liten video. På G20 får du bare funksjonen for førersetet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatsea Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2021 19 timer siden, Snagg30 skrev: Hei og takk for video, men dette har ikke noen med forvarming å gjøre, de sier jo i videoen at setebelte må være på for at varmen skal slå seg på.😑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 9, 2021 Share Skrevet Februar 9, 2021 Ja, forvarming setter ikke på setevarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå