TheBeeEm Skrevet Februar 10, 2021 Share Skrevet Februar 10, 2021 Hei. Jeg lurer litt på hva jeg må vite/ se etter om jeg skal kjøpe en tannstang, servotannstang til en 120i 2005 BMW. Det synes som om det delenummeret jeg har ikke samsvarer med noen som er tilgjengelig renovert? BMW676380707 845E213A016 028-0080-058-101 Håper noen har et svar, det kan ellers fort bli dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 10, 2021 Share Skrevet Februar 10, 2021 Her er delenummer; https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=UF51-EUR-03-2005-E87-BMW-120i&mg=32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBeeEm Skrevet Februar 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2021 (endret) Takk for det. Noen sier at det er forskjell på elektrisk og hydraulisk tannstang? Er det det to typer i denne bilen, eller er de alle like med hensyn til denne delen? På BMW verkstedet sier de at denne delen sjelden fører til slark i styringen eller feil i det hele tatt. Er dette rimelig? Vanskelig å vite om en sånn diagnose fra verkstedet er riktig. Endret Februar 10, 2021 av TheBeeEm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 10, 2021 Share Skrevet Februar 10, 2021 Hva er problemet med bilen din egentlig? Det er helt riktig at det er mange andre deler som kan føre til upresis styring før det er tannstanga. Slitte kuler, foringer og endeledd så er du der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBeeEm Skrevet Februar 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2021 Bilen har slark i styringen. Verkstedet sier det er STY 52448 Servotanstang som har slitasje og må skiftes. Denne er rimelig dyr, så jeg ser etter mulige, billigere alternativer. Enkelte hevder derimot at denne feilen veldig sjelden forekommer på denne modellen og mener derfor at det er mer sannsynlig at det er en annen feil, men med samme styringsutslag?. Som rimelig lekmann på biler, prøver jeg å finne ut litt mer om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå