Gå til innhold

Min E53 X5 3.0D


T.H.O
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, turbojugen skrev:

Er det bare meg, eller får e53 mer og mer oppmerksomhet om dagen?😃 dette så ut som et fint eksemplar!

Vittig det du nevner her.

Da jeg kjøpte min for to årsiden var det null interesse men nå virker det til at flere og flere for øynene opp for disse tidligere møkkabilene 😅

Ser jo bare på face ,flere og flere skal kjøpe og jaggu ser det ut som prisene og ikke faller noe særlig snarere tvert imot og .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sveigis skrev:

Vittig det du nevner her.

Da jeg kjøpte min for to årsiden var det null interesse men nå virker det til at flere og flere for øynene opp for disse tidligere møkkabilene 😅

Ser jo bare på face ,flere og flere skal kjøpe og jaggu ser det ut som prisene og ikke faller noe særlig snarere tvert imot og .

Netopp😃 fytti det er gode biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Helsike det ble pent 😊😊

0,88 det må være innafor .

Takk, ble veldig fornøyd selv 😁

Nja, skulle gjerne hatt den til å gå litt billigere. Men jeg kjører såpass lite nå, så det er ikke noen krise. Har kjørt under 2000km siden jeg kjøpte den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, turbojugen skrev:

Er det bare meg, eller får e53 mer og mer oppmerksomhet om dagen?😃 dette så ut som et fint eksemplar!

Rart det der 😅 Ja den er hel og grei i forhold til mange andre E53 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skjedd litt her. Fikk tak i sportsseter og M sport ratt til en veldig hyggelig pris. Setene trenger en god behandling, men har fått det montert og er veldig fornøyd med hvordan de er å sitte i i forhold til standardsetene. 

IMG_20210625_102214.thumb.jpg.b10aa8464a77d132ba6d5bcd00e57f1c.jpg

IMG_20210624_195012.thumb.jpg.5263ff838509c1253cfc5440de6edc8e.jpg

 

Sånn ellers så hadde jeg bilen på EU kontroll i forrige uke og den ble godkjent uten noen mangeler. Fikk skryt om at den var veldig bra. Men.. Her om dagen så ble bremsepedalen litt rar, den seig innover når jeg bremsa.. Gikk ut av bilen og så at det rant bremseveske fra ca under førersetet. Fikk bilen hjem og tok av dekslene under. Og der så det sånn ut

IMG_20210625_133608.thumb.jpg.d291899833b16aaed61b80e0af92dc8c.jpg

 

To rør som er helt ferdige. Har lest at det er ganske vanlig at bremserøra blir dårlige akkurat der. Så har du E53 så kan det være greit å ta en titt under dekslene for å se hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

De rørene var ferdig ja og godt å få orden på sånt .

De sportssetene så jo fine ut og kledde bil bra .😊

Var litt av en tohjuling du hadde 😎,knalltøff.

 

Ja de er temmelig ferdige, så skal bli godt å få orden på det ja. 

Veldig fornøyd med både seter og ratt. Det løfter både utseende og comfort 😁

Takk 😁 Det er en 2011 HD Night Rod. Fargen kommer ikke helt riktig frem på bilder. Den er mer mørk oransje eller kobberfarga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...