zeicko Skrevet Februar 19, 2021 Share Skrevet Februar 19, 2021 Har en 11mod 525d som jeg lurer på og montere downpipe på. Bilen er tunet fra forrige eier men dpf står på. Må bilen inn på tuning etterpå eller går det bra uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Februar 19, 2021 Share Skrevet Februar 19, 2021 (endret) 1 time siden, zeicko skrev: Har en 11mod 525d som jeg lurer på og montere downpipe på. Bilen er tunet fra forrige eier men dpf står på. Må bilen inn på tuning etterpå eller går det bra uten? Hvis du planlegger å fjerne DPF, så kan du levere inn skiltene. EU-kontrollen kommer aldri til å godkjenne det. Vel du kan jo montere DPF når bilen skal på EU-kontroll Endret Februar 19, 2021 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Februar 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2021 21 minutter siden, Mons1 skrev: Hvis du planlegger å fjerne DPF, så kan du levere inn skiltene. EU-kontrollen kommer aldri til å godkjenne det. Vel du kan jo montere DPF når bilen skal på EU-kontroll Takk for utfyllende svar på mitt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 19, 2021 Share Skrevet Februar 19, 2021 6 timer siden, Mons1 skrev: Hvis du planlegger å fjerne DPF, så kan du levere inn skiltene. EU-kontrollen kommer aldri til å godkjenne det. Vel du kan jo montere DPF når bilen skal på EU-kontroll Aha.... godt vi kan spre litt kunnskap på forumet Edit: *sarkasmevarsel* thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå