reiselysten Skrevet Februar 28, 2021 Share Skrevet Februar 28, 2021 Har selv F25 og fant en BMW side som lar deg sjekke om selve software til bilen trenger oppdatering: https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html Den oppdatering som jeg kan anbefale er å oppdatere selve kartet - her finnes det muligheter til å laste dette ned fra internet og gjøre dette gratis. Fungerte fint på min F25 Før jeg hadde brukt penger på å oppdatere selve software til idrive hadde jeg sjekket hva slags fordeler ny software gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Februar 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2021 Den sjekken sier min programvare er up to date? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reiselysten Skrevet Februar 28, 2021 Share Skrevet Februar 28, 2021 (endret) Det var det samme som jeg fikk på min. Har ikke sjekket noe ytterligere - alt fungerer som det skal hos meg. Se også https://www.bimmer-tech.net/blog/item/5-updating-your-bmw-software-when-to-do-it-and-how Endret Februar 28, 2021 av reiselysten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 28, 2021 Share Skrevet Februar 28, 2021 Ser ut som at dette bare gjelder software som er oppdaterbar med USB-stick. Det er mye mer software i bilen. Er ikke sikker på om du kan sjekke den uten å ha diagnoseverktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Mars 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2021 Har ISTA på laptopen om det hjelper med å finne software versjon. Men om det ikke er transparent hva bmw gjør i sine oppgraderinger av software så er man like langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå