Diesel4life Skrevet Februar 24, 2021 Share Skrevet Februar 24, 2021 (endret) Hei, jeg holder på å kode min '97 e39 tds til en manuel men sliter med SA tallene i ncsexpert. Jeg fikk skrevet om GM tallet da jeg trukket ifra 1 på siffer nr3 (fra 8 til 7) MEN på SA tallet er det siffer nr4 jeg skal trekke ifra men, det er 0. Hvordan skal jeg trekke 1 fra 0?😅 Endret Februar 24, 2021 av Diesel4life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel4life Skrevet Februar 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2021 GLEM ALT SOM ER SKREVET OVER jeg fant ut at preface biler ikke har selvfølgelig ikke steptronic og derfor kan jeg ikke kode bort noe som ikke finnes. Derimot sliter jeg med å flashe DDE til manuel, finner ikke riktig ECU på Winkfp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 25, 2021 Share Skrevet Februar 25, 2021 Lykke til med å flashe DDE2.2..... (det lar seg ikke gjøre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel4life Skrevet Februar 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2021 4 hours ago, TRF said: Lykke til med å flashe DDE2.2..... (det lar seg ikke gjøre) Er det helt umulig? Rygglysa og cruise fungerer ikke. Det har vel noe med det å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 26, 2021 Share Skrevet Februar 26, 2021 "Det var seg ikke gjøre" betyr akkurat det. Og nei, feilene dine har antagelig ikke noe med det å gjøre. Det er ikke helt umulig at du har en sånn "kode index" , men uansett må du dra frem koblingsskjema og gjøre jobben skikkelig. Det betyr å koble opp ryggelysbryter samt clutch bryter. MrBrum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mars 6, 2021 Share Skrevet Mars 6, 2021 (endret) Med BMW scanner er det enkelt å kode om instrument panelet til manuell. Så kan du ta girkasse styringsboksen ut av bilen. Trenger ikke juksekobling for at den skal tro den er i drive. Ryggelys bryter kobles til lysmodulen. Endret Mars 6, 2021 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå