Problematisk 320d Skrevet Februar 28, 2021 Share Skrevet Februar 28, 2021 Hei sliter med min 2001 e46 320d. Lite bunndrag og for ett nykk med masse krefter rundt 2000 til 3000rpm før den dør ut igjen å drar veldig dårlig, lest meg frem til at dette kan være alt fra maf sensor som trenger å bli kodet inn da denne brukte en spesiell maf til at vnt henger og lurer på om det er noen i nærheten av drammen sandvika området som kan kode maf. Også interessert i å få kodet inn us blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 28, 2021 Share Skrevet Februar 28, 2021 Du bør begynne med å bytte alle vakumslangene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Problematisk 320d Skrevet Mars 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2021 Alt er ganske nytt og sitter godt på ser ingen tegn til sprekker uansett hvor mye jeg vrir på de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Mars 1, 2021 Share Skrevet Mars 1, 2021 8 minutter siden, Problematisk 320d skrev: Alt er ganske nytt og sitter godt på ser ingen tegn til sprekker uansett hvor mye jeg vrir på de heller Hvorfor har du ikkje OBD II port??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mecanic Skrevet Mars 1, 2021 Share Skrevet Mars 1, 2021 er den ikke på denne plasseringen? Vet noen av de gamle dieselmodellene kan ha den runde kontakten i motorrommet men trodde ikke dette gjaldt denne bilen med mindre det er en etterslenger. Krav til obd2 kontakt kom ikke før i 2004 men bmw hadde dette ganske tidlig på alle sine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Problematisk 320d Skrevet Mars 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2021 Er importbil fra belgia så er sikkert derfor det ikke er obd2 kontakt, hatt nede alle dekslene under dashen i forbindelse men en irriterende rasle lyd å ikke obd2 kontakt noe sted der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Problematisk 320d Skrevet Mars 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2021 Har nå montert turbotrykkmåler å ser at den peaker på 1.7bar hvis jeg gir bånn gass før 3000rpm å holder seg stabil på 1.5bar etter det, usikker på hva det skal ligge på orginalt men skal ikke være chippet eller mappet såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå