Gå til innhold

Supersport Black Evolution, anbefales?

Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger nye dempere på bilen, E91, og ser at prisen opp til coilovers ikke er så høy. Men jeg har ingen erfaring med disse..
Hadde Supersport fjærer og dempere på en E46 for noen år siden og var veldig fornøyd med pendler vs sportlighet, men hvordan er coloversettet ift dette?

Er ikke ute etter å skrape understell men litt lavere enn original M Sport samt beholde en viss grad av komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kvasi skrev:

Trenger nye dempere på bilen, E91, og ser at prisen opp til coilovers ikke er så høy. Men jeg har ingen erfaring med disse..
Hadde Supersport fjærer og dempere på en E46 for noen år siden og var veldig fornøyd med pendler vs sportlighet, men hvordan er coloversettet ift dette?

Er ikke ute etter å skrape understell men litt lavere enn original M Sport samt beholde en viss grad av komfort.

Hadde Black Evolution på en E91 325d før, vil påstå at kjørekomforten var tilnærmet lik original M-Sport understell :) 90552932-D5D1-4AB7-847F-868082EB9409.thumb.jpeg.219802c35b5ca323a4505e8ceb047b76.jpeg

9C0CB8BB-D975-4BDF-9C34-89C68AC57FF1.thumb.jpeg.9ed9ceed12779fbeb11e7ad5f34f46f2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Supersport fjærer og dempere. KOED har ikke det i sortimentet men spurte Geir og han heiv seg rundt og bestilte opp til meg.
Er altså en sann fornøyelse med sjapper som setter pris på og hjelper kundene sine og ikke bare sier nei når man spør om noe "utenfor boksen" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...