Kvasi Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 Trenger nye dempere på bilen, E91, og ser at prisen opp til coilovers ikke er så høy. Men jeg har ingen erfaring med disse.. Hadde Supersport fjærer og dempere på en E46 for noen år siden og var veldig fornøyd med pendler vs sportlighet, men hvordan er coloversettet ift dette? Er ikke ute etter å skrape understell men litt lavere enn original M Sport samt beholde en viss grad av komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 36 minutter siden, Kvasi skrev: Trenger nye dempere på bilen, E91, og ser at prisen opp til coilovers ikke er så høy. Men jeg har ingen erfaring med disse.. Hadde Supersport fjærer og dempere på en E46 for noen år siden og var veldig fornøyd med pendler vs sportlighet, men hvordan er coloversettet ift dette? Er ikke ute etter å skrape understell men litt lavere enn original M Sport samt beholde en viss grad av komfort. Hadde Black Evolution på en E91 325d før, vil påstå at kjørekomforten var tilnærmet lik original M-Sport understell Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 Hadde det på E46 og synes dem var altfor myke bak. Jeg kjørte ikke ekstremt lav bil, men pga mykheten måtte jeg lge egne bump stops for å ikke ødelegge både felg og hjulbue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2021 Det ble Supersport fjærer og dempere. KOED har ikke det i sortimentet men spurte Geir og han heiv seg rundt og bestilte opp til meg. Er altså en sann fornøyelse med sjapper som setter pris på og hjelper kundene sine og ikke bare sier nei når man spør om noe "utenfor boksen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå