Torgrimmen Skrevet Mars 24, 2021 Skrevet Mars 24, 2021 Hei. Har en 08 E60 der jeg har slitt lenge med strømtrekk når den står parkert.. Har funnet ut at det er strøm på varmetrådene hele tiden, også når bilen er i sleep mode. Jeg fant ut dette ved å drage ut sikringen (nr. 54 i bagasjerommet) å måle inni.. Hvordan kan dette skje? Er det brudd i ledninger ved bakluken eller kan d være noe annet? Er der et relé for varme i bakruten? Om det er brudd så vil vel det si at d må vær ledninger som ligger inntil hverandre og gir strøm.. som f.eks sentrallås og ledning til varmetråder.. Mvh torgrim.
Otis Skrevet Mars 24, 2021 Skrevet Mars 24, 2021 Ja, du er jo inne på det selv. Men ingen her kan gjøre det for deg. Du må nesten sjekke enda mer selv. Begynn med nærmeste punkt, og let deg nærmere strømkilde.
Torgrimmen Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Skrevet Mars 25, 2021 Ja, er på det. Om jeg måler inni sikringsholderen der sikringen står, er det oppe eller nede som skal gi strøm? Har strøm på den nede hele tiden.
Torgrimmen Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Skrevet Mars 25, 2021 Lurer fortsatt på om der er ett relé til varmen. Vet der er relé på gamlere modeller, men har ikke funnet ut hva som er på min.
Reef89 Skrevet Mars 25, 2021 Skrevet Mars 25, 2021 Ser ikke ut som det er noe relé. Du kan jo se selv, bare skumleste gjennom.https://fusesdiagram.com/bmw/fuse-box-diagram-bmw-5-e60.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå