Bollis69 Skrevet Mars 24, 2021 Share Skrevet Mars 24, 2021 (endret) Det ene xenonlyset funker ikke på min -01 e46 320 2.2i. Jeg trodde det var så enkelt at det var bare å bytte pære. Men nei... Jeg kryssbyttet ballasten, og den virket fortsatt ikke. Jeg byttet tenner men ingen lys. Er det noen som har noen tips til hva som kan være feil? Virker veldig rart det her... Endret Mars 24, 2021 av Bollis69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 24, 2021 Share Skrevet Mars 24, 2021 Hvis ballasten funker på den andre siden så er det jo ballasten på den siden som er defekt som må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Mars 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2021 Hehe.. Jeg mente at den fortsatt ikke virker etter kryssbytte av ballasten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 24, 2021 Share Skrevet Mars 24, 2021 Da har du ledninger og LCM igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå