EirikNorman Skrevet Mars 24, 2021 Skrevet Mars 24, 2021 (endret) Noen som har noen tips eller råd om muffler delete uten sveising? skal sveises etterhvert men ikke med en gang, noen som også vet om dimensjonene på rørere på en 520i 2005mod? Biltema her nede har ikke åpen butikk så må bestille klikk og hent ;/ Jeg spør ikke om råd om hvorfor gjøre eller ikke gjøre muffler delete, ikke interessert i og høre at jeg ikke bør gjøre det, takk Fant nylig ut at jeg har xenon lys og lyktespyling, er det da sånn at jeg kan bruke angel eyes som kjørelys? evt hvilke angel eyes som anbefales, vet jeg har spurt o før men ja... finner ikke igjen tråden. Lurer også på hvilken såpe til skumkannon folk anbefaler samt olje til 520 2005, tenker og kjøpe litt store flasker så jeg kan ha liggende MVH eirik Endret Mars 24, 2021 av EirikNorman
Otis Skrevet Mars 24, 2021 Skrevet Mars 24, 2021 Mener at AE kan brukes som kjørelys, bare aktivere DRL i idrive. Olje er LL04.
Reef89 Skrevet Mars 24, 2021 Skrevet Mars 24, 2021 (endret) Klart du kan kjøre kun med parklys på dagtid, men da også med tåkelys/spredere. Det er kun LCI modeller som lovlig kan kjøre med kun parklys på dagtid. Pærer finner du på lyshelten.no. Castrol oljevelger finner olje til din bil:https://applications.castrol.com/oilselector/no_no/c/search Selv bruker jeg Foam lance dr dirt G1+ skumkanon med King Carthur control snow foam fra Autodude.no. Bedre har jeg ikke sett/prøvd. Endret Mars 24, 2021 av Reef89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå