Kolstad Jr. Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 (endret) Her kommer enda et ratt-spørsmål 😅 Har en 09' F01 med sportsratt. Har lyst til å bytte til M-Sport ratt, da dette er litt tykkere i polstringa (mitt er hardt). Har funnet et som virker perfekt, men det mangler vibrofunksjonen til lane departure. Er dette noe som kan flyttes over fra mitt ratt? 🤔 Vi snakker om pre-LCI ratt. Endret Mars 29, 2021 av Kolstad Jr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik1233458 Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 (endret) De har ikke samme delenummer, men du får kjøpt viberasjonsgenerator til det nye rattet på koed.no for 1420kr. Det ser heller ikke ut som at de passer om hverandre. Endret Mars 29, 2021 av Erik1233458 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 Det er samme vibromotor på F01 med sportsratt og M-sportsratt. Delene @Erik1233458 refererer til ser ut til å tilhøre F1x LCI M-sportsratt. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik1233458 Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 Her ser jeg at jeg har tullet litt ja, jeg tenkte automatisk på facelift ratt da det var snakk om å bytte, my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2021 Takk til dere begge! Opplysende info 😎👍 Med andre ord skal det ikke være noe problem å kjøpe et slikt M-ratt og flytte over vibromotoren? Og så lurer jeg på om noen kan bekrefte at det jeg mener om ekstra polstring i M-rattet kontra sportsrattet stemmer? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 Etter hva jeg har erfart med to forskjellige ratt, så er det forskjellige tykkelser på sportsratt og M-sportsratt til F01. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå