Capteinen Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 Hei, har tilgang til en F01 som har 6wb instrumentpanel. Eller når jeg dekoder vin så står det: S6WB Multifunctional Instrument Display den har også hud noe jeg ikke har i min f15. spørsmålet mitt er om det vil passe overens med min bil? Er klar over at det må kodes inn etter evt montering. takk på forhånd for svar cpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 Får at HUD skal fungere i en ikke HUD bil må vel frontruten byttes, nytt dashboard og litt dill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capteinen Skrevet Mars 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2021 Hei, har ingen intensjoner om og bruke hud’en , ville bare si at 6wb skjermen som kommer fra den andre bilen har hud om det skulle by på noen problemer .. Vet du noe om den passer ellers ? cpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2021 Share Skrevet Mars 30, 2021 5-serie (F1x), 6-serie (Fxx) og 7-serie (F0x) har egne instrumentpaneler. Om dette skyldes forskjell i HW eller om det er fysiske forskjeller på panelene vet jeg ikke. Sånn utover det, går det helt fint å bruke utstyrt som er bedre utstyrt enn det man allerede har fra fabrikk. Ofte gjør BMW det sånn at man ut i livssyklusen går vekk fra å produsere utstyrsspesifikke deler til å kun lage deler som er fullutstyrte. Et eksempel på dette er knapperekken rundt girspaken på F1x. Der får man nå kun kjøpt panel med 3 knapper i bunn, der man bruker blendelokk på de som ikke er i bruk. Det samme gjelder vel også instrumenter, som nå selges med HUD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capteinen Skrevet Mars 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2021 Ok , tusentakk for svar. Bimmerupgrade sa at det skulle passe og at de kunne nullstille/slette og kode inn for meg så krysser fingrene for at det går da det allerede er på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå