Merkepenn Skrevet April 3, 2021 Share Skrevet April 3, 2021 Er det noen her som vet hvordan man løsner denne på ordentlig vis? Den trenger å limes etter at *noen* prøvde litt for hardt å løsne den på gal måte 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 3, 2021 Share Skrevet April 3, 2021 Dra den ut (mot framsetene) oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 3, 2021 Share Skrevet April 3, 2021 Jeg vet at på bilde tre er det veldig fort gjort å knekke del 1. den knekker veldig lett på e46 hvertfall Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 3, 2021 Share Skrevet April 3, 2021 Tror ikke jeg har opplevd å knekke en slik på noen av de BMWne jeg har vært borti, men kan uansett være en fordel å være forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merkepenn Skrevet April 3, 2021 Forfatter Share Skrevet April 3, 2021 Takker for rask respons! Har definitivt vært mer forsiktig etter dette, viste seg å ikke være nødvendig for å strekke kablene dit de skulle likevel. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 3, 2021 Share Skrevet April 3, 2021 6 timer siden, Daniel. skrev: Tror ikke jeg har opplevd å knekke en slik på noen av de BMWne jeg har vært borti, men kan uansett være en fordel å være forsiktig Det er hvis man røsker og drar vel og merke😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå