Merkepenn Skrevet April 3, 2021 Skrevet April 3, 2021 Er det noen her som vet hvordan man løsner denne på ordentlig vis? Den trenger å limes etter at *noen* prøvde litt for hardt å løsne den på gal måte 😇
Slavearbeider'n Skrevet April 3, 2021 Skrevet April 3, 2021 Jeg vet at på bilde tre er det veldig fort gjort å knekke del 1. den knekker veldig lett på e46 hvertfall Daniel. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet April 3, 2021 Skrevet April 3, 2021 Tror ikke jeg har opplevd å knekke en slik på noen av de BMWne jeg har vært borti, men kan uansett være en fordel å være forsiktig
Merkepenn Skrevet April 3, 2021 Forfatter Skrevet April 3, 2021 Takker for rask respons! Har definitivt vært mer forsiktig etter dette, viste seg å ikke være nødvendig for å strekke kablene dit de skulle likevel. 😁
Slavearbeider'n Skrevet April 3, 2021 Skrevet April 3, 2021 6 timer siden, Daniel. skrev: Tror ikke jeg har opplevd å knekke en slik på noen av de BMWne jeg har vært borti, men kan uansett være en fordel å være forsiktig Det er hvis man røsker og drar vel og merke😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå