Jim David Jakobsen Skrevet April 3, 2021 Share Skrevet April 3, 2021 Heisann har fått opp feilkode på ews tampering, Er det noen i Trøndelag område som kan hjelpe meg med dette? Bilen cranke men villj ikke starte, er det mye arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 3, 2021 Share Skrevet April 3, 2021 Jeg bistår! Er i Trondheim. Tar ca 5 min med PC, om det er så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim David Jakobsen Skrevet April 3, 2021 Forfatter Share Skrevet April 3, 2021 Topp👍 Når du har tid evt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim David Jakobsen Skrevet April 3, 2021 Forfatter Share Skrevet April 3, 2021 6 timer siden, Otis skrev: Jeg bistår! Er i Trondheim. Tar ca 5 min med PC, om det er så enkelt. Jeg får nokk ikke biln te Trondheim da denj står bare, men står på verdaln👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 3, 2021 Share Skrevet April 3, 2021 Såpass ja. Skal jeg kjøre dit, så koster det deg noen kroner ja. Var en gang på Røros en fredagskveld å resatte ews synk for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim David Jakobsen Skrevet April 3, 2021 Forfatter Share Skrevet April 3, 2021 Hvor mye skal du evt ha for det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2021 Share Skrevet April 4, 2021 (endret) Da er bilen fikset. Det var feilkode 4A62 og 4A63. Forsøkte å synce CAS og DDE i INPA først, men det virket ikke. Skjønte dog ikke hvorfor, pga dårlig tysk forståelse av meg. TS hadde ladet batteri i over 12 timer med 5ah lader, ute av bilen. Så det var godt med strøm, trodde jeg. Uansett. Hoppet inn i ISTA forsøkte å synce der, samme feil, men nå på engelsk. Der stod det at CAS ikke tar i mot koden. ISTA foreslo tenning av på 3 ganger, min 10 sek på og 30 sek av. Testet, med start etterpå, da ble det lav volt gitt. Hektet på startkabler, testet på nytt med ISTA sync, OK. Så jeg ble lurt av dårlig batteri. Det som var noe rart var at underveis, det var ingen indikasjoner på dårlig batteri. Før det plutselig oppstod. Det som var enda rarere var at DDE fint tok i mot alle kommandoer ifbm sync, men ikke CAS. TS hadde mistanke om dårlig batteri fra før, samt en koblingsfeil fra forrige eier. Dette skal undersøkes av TS. Nytt batteri skulle også kjøpes inn. Han registrerer det selv inn med carly. Totalt sett en enkel fiks, men det med lav volt, uten feilmeldinger lurte meg en 20-30 min. Endret April 4, 2021 av Otis Skrivefeil uglefossen, E.C., Hpi og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå