Etheron Skrevet April 5, 2021 Share Skrevet April 5, 2021 Hei. Jeg byttet for litt siden til dynamic led blinklys på siden, alt fungerte utmerket en liten stund før blinklysene begynte å hyperflashe. Begge sider blinker hurtig, men alle pærene virker (foruten ledlysene som kun lyser på halve "stripen". Når jeg skrur på nødblinken, fungerer alt som normalt. Kan også få noen rare feilkoder på andre lys, selv om alt fungerer som normalt. (Original pærer) Denne feilen har en tendens til å tidvis forsvinne og alt virker som normalt i noen timer/dager, før det helt utav det blå setter igang med hyperflash igjen. Har lest en del om hyperflah problemer, jording feil og canbus etc, men det er aldri snakk om akkurat det eksakte problemet jeg opplever, så håper noen her har noen gode råd 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 5, 2021 Share Skrevet April 5, 2021 Bytt ut de ettermonterte LED lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etheron Skrevet April 5, 2021 Forfatter Share Skrevet April 5, 2021 Kjøpte de fordi jeg likte de bedre en original, samt de viste seg å fungere.(tidvis 🤣) Så problemet må vel ligge en annen plass... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etheron Skrevet April 5, 2021 Forfatter Share Skrevet April 5, 2021 Eller problemet ligger vel rundt led lysene, hadde bare likt å vite hva som gjør at de virker, for så å hyperflashe, for så å fungere normalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 5, 2021 Share Skrevet April 5, 2021 Må nok deaktivere kald og varm pæresjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etheron Skrevet April 5, 2021 Forfatter Share Skrevet April 5, 2021 1 time siden, Reef89 skrev: Må nok deaktivere kald og varm pæresjekk. Hmm interessant. Gjennom bimmercode det gjøres ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 5, 2021 Share Skrevet April 5, 2021 Du kan sannsynligvis gjøre det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etheron Skrevet April 5, 2021 Forfatter Share Skrevet April 5, 2021 Konte. Tusen takk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå