Per ivar Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 Hei. Jeg har en E84, da jeg setter på tenningen så ser jeg ikke noe til glødelampen.🙈 Er dette normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 Ja, spesielt om du har bensin motor. Har du diesel så er det ikke uvanlig med fraværende glødelampe ned til -10 grader, vil jeg si. Starter motoren lett i alle temperaturer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet April 6, 2021 Forfatter Share Skrevet April 6, 2021 Er diesel ja😂 Starter med engang😉 Ikke vært kaldere enn minus 5 enda😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 Den gløder vel i det du låser opp døra, må den gløde mer så får du en forsinkelse i det du trykker på startknappen sammen med symbolet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet April 6, 2021 Forfatter Share Skrevet April 6, 2021 Ah😉 Takk for gode opplysninger😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 48 minutter siden, E.C. skrev: Den gløder vel i det du låser opp døra, må den gløde mer så får du en forsinkelse i det du trykker på startknappen sammen med symbolet. Du hadde nesten rett; Hidden glowing: Up to a coolant temperature of 30 °C, preheating and start standby preheating are activated as so-called hidden preheating. Hidden preheating is triggered by the following signals: Driver's seat occupancy Seatbelt buckle, driver Valid ignition key Terminal R Brake operated Clutch operated Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 (endret) Og annen info for fremtidig referanse til deg @Per ivar Hvor lenge det blir glødet, maksimum verdier. Endret April 6, 2021 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå