tingvald68 Skrevet April 8, 2021 Skrevet April 8, 2021 "Welcome lights" på min 2009 E61 har sluttet å virke når jeg låser opp bilen (park og LED sidemarkeringslys). Dette har utviklet seg gradvis, fra å virke av og til til å ikke virke i det hele tatt. Kupélyset slår seg på, og alt lyser som det skal under kjøring. Antenneforsterker er skiftet. Lysbryteren står i riktig posisjon. Welcome lights er haket av i IDrive Vil et ledningsbrudd i bakluka kunne gi slike følger? Tips?
tingvald68 Skrevet April 8, 2021 Forfatter Skrevet April 8, 2021 20 minutter siden, Otis skrev: Dårlig batteri? Lite strøm på batteri? Når du sier det, så har jeg fått varsel om lavt batteri oftere og oftere i det siste. Takk for tipset, da skal jeg jammen lade i morra og se om det skjer noe. BTW, kobler man til laderen i motorrommet eller baki, eller har ikke det noe å si?
Otis Skrevet April 8, 2021 Skrevet April 8, 2021 Jeg vet man egentlig skal lade foran, men jeg har ladet min forrige e61 utelukkende i bagasjerommet, og merket ingen problemer. Men hold deg til motorrommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå