Gøran Meek Mo Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 (endret) Har eit lite problem jeg trenger litt hjelp til. Har nettopp byttet DME, EWS og Tenningsring. Bilen bare kinner og ikke noe mer. Når jeg leser av på DME igjennom INPA får jeg desse 2 feila. Når jeg prøver og gå innpå EWS på INPA får den ikke kontakt med unit står det, noen glupe hoder der ute som har ein ide her? Jeg gir ivertfall snart opp bilen. 2001 BMW 520ia Touring. Motorkode: M54B22 Endret April 9, 2021 av Gøran Meek Mo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Jeg tenker du har for lav volt. 11,32 V er kritisk lavt forbruk at alle systemer skal fungere. Har du forsøkt med ekstern strømforsyning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Tenningsring, som i antennecoil som sitter rundt nøkkelen? Har du matchende nøkkel? Du skal ha dme, ews og nøkkel som hører til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Meek Mo Skrevet April 9, 2021 Forfatter Share Skrevet April 9, 2021 5 minutter siden, E.C. skrev: Tenningsring, som i antennecoil som sitter rundt nøkkelen? Har du matchende nøkkel? Du skal ha dme, ews og nøkkel som hører til. Har Nøkkel og ring fra samme bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Meek Mo Skrevet April 9, 2021 Forfatter Share Skrevet April 9, 2021 12 minutter siden, Otis skrev: Jeg tenker du har for lav volt. 11,32 V er kritisk lavt forbruk at alle systemer skal fungere. Har du forsøkt med ekstern strømforsyning? har stått med startkabler, men ingen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Har du forsøkt å resynce ews med dme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Meek Mo Skrevet April 9, 2021 Forfatter Share Skrevet April 9, 2021 1 minutt siden, Otis skrev: Har du forsøkt å resynce ews med dme? Ja, men får bare feilmelding. kan du ringe meg på 90768910 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå