Flippy Skrevet April 11, 2021 Share Skrevet April 11, 2021 Hei. Kodet bilen med Carly mange ganger men plutselig feilet den når jeg kodet ICM modulen for å endre standard avstand for cruice kontrollen. Får nå masse feilmeldinger med forskjellige systemer. se bilde. Er det noen i Stavanger området som har en enet kabel til låns så jeg kan prøve å kode med E-sys? Eller noen som har tips? Carly prøver å hjelpe men jeg tror strengt tatt at de ikke klarer det og at det er appen som ikke får til å kode denne modulen. Har også prøvd med Bimmercode men der kommer ikke denne modulen opp så det hjalp ikke. Får kodet andre moduler fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 11, 2021 Share Skrevet April 11, 2021 Ja nei som kjent så er ikke Carly egnet til koding eller diagnose, spesielt på F. Hør med Bimmerupgrade eller @RB26DETT Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippy Skrevet April 11, 2021 Forfatter Share Skrevet April 11, 2021 Noen som vet hvor man kan skaffe enet kabel i norge? Tar så lang tid å vente på fra utlandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippy Skrevet April 13, 2021 Forfatter Share Skrevet April 13, 2021 Tusen takk til @RB26DETT Fikk kjøpt en kabel av ham og etter mye lesing om E-Sys fikk jeg resatt ECUen. Nå er bilen heldigvis i orden igjen Krisfje, laffe, Reef89 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå