Gå til innhold

Kjøpe brukt BMW 225XE /BSI


avs
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe meg bil til sommeren og slik det ser ut nå blir dette en brukt BMW 225XE til rundt 200 000kr.

 

Jeg lurte på hvilke erfaringere dere har med denne? Hvordan tror dere firehjulsdriften vil fungere på litt utfordrende vinterføre på fjellveiene Romsdalen?

Hvilket ekstrautstyr vil dere si er et must og hva kan droppes? Har mest lyst på M-sport versjonen.

 

Har sett at mange anbefaler å ha BSI-avtaler. Hvis jeg kjøper en 225XE brukt av en privatperson eller "annet bilutsalg" på finn, vil jeg da ha muligheten til å forlenge BSI hvis bilen har hatt dette frem til nå? Eller må jeg kjøpe hos merkeverksted?

Endret av avs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • avs changed the title to Kjøpe brukt BMW 225XE /BSI

Sjekk ut! 
https://bimmers.no/forums/topic/819366-marius2002s-f45-225xe-m-sport-et-avsluttet-kapittel/

 

Kjør på om bilen taler til deg :) Glem den elektriske rekkevidden, fokuser på hvor mye bra bil du får istedet :) Jeg har aldri hatt problemer på vinterføre med 225xe(2018-modell). Den tok seg fram overalt, men du har ikke permanent 4x4 som de andre BMW-seriene og jeg kan vel si at 4x4 er bedre på de med permanent 4x4. Du bruker batteri på bakhjulene. Legg girspaken over i M/S om du tror det blir krevende, da tvinger du igang bensinmotoren og du har vel 4x4 ganske med en gang. Sett at du har batteri tilgjengelig. Bilen har alltid et lite restlager med kapasitet som ikke vises :) BMW har markedets mest sømløse hybrid-linje(uten å kjenne til Porsche sin), så man kan ikke annet enn å være fornøyd :) 
 

BSI kjøper du på BMW Connected Drive sine hjemmesider når du logger inn der eller hos din lokale BMW-forhandler. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...