192411122017 Skrevet Mai 23, 2021 Share Skrevet Mai 23, 2021 Hei, Jeg har en BMW E46 320D 05/2005 Stasjonsvogn med M47N motor. Jeg fikk besjed av verkstedet at det måtte byttes følgende foringer bak før en hjulstilling kunne bli tatt: - Defekt foring i øvre ytre spindel høyre bak - Defekt foring i innfestning bakaksel venstre fremme. Kan noen vise meg på OEM hvor disse foringene er? Verkstedet nekter å fortelle meg hva de mener med foringene ovenfor fordi de ble sure fordi jeg ville bytte disse foringene selv. Jeg kommer med andre ord ikke til å ta hjulstillingen på samme verksted, men jeg trenger å få byttet disse foringene før jeg kan ta en ny hjulstilling på et annet verksted. Jeg kommer også til å fjerne coilovers senkesett og installere standard dempere og fjærer fremme og bak. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 23, 2021 Share Skrevet Mai 23, 2021 Du kan sjekke selv på bmwfans.info eller realoem.com og koed.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 23, 2021 Share Skrevet Mai 23, 2021 Høyre høres ut som foring øverst på spindelen og venstre høres nesten ut som enten traversforing eller den som går fra bærearmen i karosseriet bak ved kanalen. Verkstedet hørtes litt useriøst ut, kanskje like greit å få en second opinion hos et annet verksted før du bytter deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
192411122017 Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 24 minutter siden, Otis skrev: Du kan sjekke selv på bmwfans.info eller realoem.com og koed.no. Har sjekket selv, men blir ikke klok på det da de bruker ulike ord og uttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå